Google Website Translator Gadget

Obserwatorzy

Wpisz nazwę potrawy i kliknij wyszukaj albo kliknij w interesującą Cię etykietę.

wtorek, 29 października 2013

Pianka owocowa

Deser będzie lekki, puszysty, piankowy, owocowy....przepyszny.
Można już uszczuplić zapasy mrożonych owoców albo zrobić go ze śliwek, gruszek czy jabłek, pełna dowolność.
Ja użyłam mrożonych.

  
            Składniki: ( forma keksowa )
  • 1 szklanka czarnych porzeczek
  • 1 galaretka rubinowa
  • 1 szklanka czerwonych porzeczek
  • 1 galaretka brzoskwiniowa
  • 1 szklanka agrestu
  • 1 galaretka agrestowa
  • 1 puszka mleka skondensowanego słodzonego
 Każdą galaretkę rozpuściłam w 125 ml wrzącej wody i odstawiłam do przestygnięcia.
Każdą w oddzielnej miseczce.
Owoce, każde w oddzielnym garnuszku rozgotowałam pod przykryciem z 2-3 łyżkami wody.
Potem zmiksowałam, każde oddzielnie.
I teraz mała zabawa.
Galaretkę agrestową wymieszałam z pure agrestowym.
Galaretkę rubinową z pure z czarnej porzeczki a galaretkę brzoskwiniową z pure z czerwonej porzeczki.
Schłodzone mleko skondensowane wylałam do miski i ubiłam na pianę.
Podzieliłam ja na trzy części.
Do każdej dodałam inne owoce z galaretką.
Foremkę, keksówkę wyłożyłam folią spożywczą aby potem łatwiej było wyjąć piankę.
Wymieszałam i wlałam na dno piankę z czarnych porzeczek i włożyłam do lodówki a gdy zaczęła tężeć wylałam na nią piankę z czerwonych porzeczek.
Znowu wstawiłam do lodówki a gdy zaczęła tężeć wylałam na nią piankę agrestową.
Teraz wstawiłam do lodówki na 3 godziny aby dobrze stężała.
Wyjęłam z foremki, pokroiłam i gotowe.
Smacznego.
Pomysł własny.

8 komentarzy:

  1. Śliczny,apetyczny,czuję ten rozpływający się w ustach smak.Okazuje się,że czasami patrząc na zdjęcie czujemy smak potrawy.Ciekawe czy inni też tak mają?Pozdrawiam Christopher

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Świetny deserek, te kolorowe warstwy prezentują się pięknie. No i na pewno jest bardzo smaczny :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie desery:))))często do Ciebie wpadam po jakiś smakowity przepis:))))nawet jak nie zostawiam śladu:))))to jeden z bardziej ulubionych blogów:)))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wygląda, lubię takie lekkie deserki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie pyszne i leciutkie... Musiało pachnieć latem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powiew lata w chłodny, jesienny poranek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. lekkie, owocowe i jakie piękne kolory:) ale bym skosztowała, chociaż mały okruszek:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. jak ja lubię takie desery. tylko moi już nie- ciasto musi być i to upieczone:( a szkoda
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks