Google Website Translator Gadget

Obserwatorzy

Wpisz nazwę potrawy i kliknij wyszukaj albo kliknij w interesującą Cię etykietę.

wtorek, 19 listopada 2013

Pstrąg tęczowy na zielonej trawie ze smażonymi ziemniakami

Ciąg dalszy zajadania kwasów tłuszczowych omega 3, tych najzdrowszych.
Uwielbiamy ryby,wszelakie, większości gatunków nawet nie próbowaliśmy a bardzo chcemy.
Tym czasem jak tylko jakiś nowy gatunek się pojawia w naszych sklepach to kupuje i próbujemy.
Tym razem stary i sprawdzony pstrąg tęczowy do nabycia często w Lidlu.
Zachęcam kupujcie i jedzcie na zdrowie.

               Składniki:
  • 1 duży filet z pstrąga tęczowego
  • 1 limonka
  • pęczek koperku
  • sól
  • 1 łyżeczka harrisy
  • 1 łyżeczka cuminu
  • olej ryżowy do smażenia
  • 300 g fasolki szparagowej zielonej
  • 6 średnich ziemniaków
  • 2 łyżki oliwy
  • 1 łyżeczka oregano
  • 1 łyżeczka bazylii

 Filet umyłam, usunęłam łuski, osuszyłam, pokroiłam na kawałki i natarłam przyprawami: harrisą i cuminem oraz solą.
Limonkę pokroiłam w plasterki, położyłam je na filecie a następnie obłożyłam go gałązkami koperku.
Odstawiłam na 15 minut aby smaki weszły w pstrąga.
Na patelni rozgrzałam olej ryżowy i smażyłam rybę  razem z limonką i koprem na złoty kolor z obu stron, najpierw jednak smażyłam stronę ze skórką.

Ziemniaki obrałam i gotowałam w całości przez 10 minut, odcedziłam i pokroiłam w plastry.
Plastry ziemniaków wymieszałam z oliwą, oregano i bazylią i podsmażyłam na złoty kolor.
Fasolkę obrałam i ugotowałam w osolonej wodzie al'dente czyli jakieś 8 minut.
Pstrąga podałam na trawce z fasolki ze smażoną limonką i pieczonymi ziemniakami.
Smacznego.
Pomysł własny.

2 komentarze:

  1. To coś zdecydowanie dla mnie! Uwielbiam rybę dobrze przyprawioną!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks