poniedziałek, 11 listopada 2013

Sałatka z bobu i marchewki

Pomysł z kuchni Lidla.
Sałatka jest pyszna i aromatyczna.
              Składniki:
  • 2 łyżki oliwy z oliwek
  • 1 ząbek czosnku
  • 2 szalotki
  • 3 marchewki
  • 10 g masła
  • 400 g świeżego bobu
  • sól
  • pieprz
  • 1 łyżka posiekanej mięty
 Bób, miałam świeży bo pani na ryneczku powiedziała że to juz ostatni w tym roku więc nie omieszkałam kupić.
Zagotowałam wodę z solą i odrobiną cukru i na wrzącą włożyłam umyty bób. gotowałam do miękkości jakieś 8 minut.
Odcedziłam, ostudziłam i obrałam z łupinek.
Na patelni rozgrzałam oliwę i smażyłam na niej posiekany czosnek i pokrojoną w piórka szalotkę.
Całość podsmażałam jakieś 3 minuty, dodałam masło a potem dodałam na patelnię wcześniej obraną i pokrojoną w plastry marchewkę.
Wszystko dobrze wymieszałam i dodałam na patelnię 3 łyżki wody, przykryłam i dusiłam jakieś 5 minut.
Podsmażoną marchewkę dodałam do bobu i bardzo delikatnie wymieszałam.
Dodałam sól, pieprz oraz posiekaną miętę i jeszcze raz wymieszałam.
Gotowe.
Smacznego.
Inspiracja Pascal Brodnicki

3 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger