wtorek, 10 grudnia 2013

Sałatka witaminowa

Będzie prosto, pysznie i pożywnie, z witaminami i mikroelementami.
Zapraszam na aromatyczną sałatkę w stylu greckim.
               Składniki:
  • 1 duży żółty pomidor - czerwony też się nada
  • 1/2 strąka papryki białej
  • 1 ogórek kiszony - jeszcze lepszy małosolny
  • plaster sera solankowego typu feta
  • świeża gałązka bazylii cynamonowej
  • oliwa z oliwek
  • szczypta bazylii suszonej
  • 1/2 szklanki czarnych oliwek
Paprykę po oczyszczeniu pokroiłam w paski.
Pomidora w grube plastry a ser w prostopadłościany.
Ogórek został pokrojony w plastry a oliwki poprzekrawałam na połowy.
Ułożyłam wszystkie składniki na talerzu i polałam oliwą, posypałam suszoną bazylią oraz posiekaną bazylią cynamonową.
Na wierzchu ułożyłam połówki oliwek.
Smacznego.
Pomysł - Przemek

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger