Google Website Translator Gadget

Obserwatorzy

Wpisz nazwę potrawy i kliknij wyszukaj albo kliknij w interesującą Cię etykietę.

poniedziałek, 13 stycznia 2014

Dorsz bałtycki w tempurze

Pyszne kąski rybne dla wszystkich smakoszy w delikatnym jogurtowym cieście.
Polecam wszystkim inną alternatywę dla  dorsza w panierce.
Zapraszam serdecznie.
                  Składniki:
  • 400 g fileta dorsza bałtyckiego
  • 1 łyżka przyprawy "5 smaków"
  • olej rzepakowy do smażenia
  • brokuł
                  Tempura z jogurtem:
  • 1 szklanka jogurtu naturalnego 0%
  • 1 jajo
  • 4 łyżeczki sosu worcestershire
  • 8 łyżek mąki kukurydzianej
  • skórka z 1/2 cytryny
  • 4 gałązki koperku
 Rybę umyłam i osuszyłam.
Pokroiłam na małe kawałki.
Obtoczyłam kawałki ryby w przyprawie "5 smaków" i odstawiłam na chwilę aby przyprawa otuliła rybę.
Z jogurtu, mąki, posiekanego koperku, sosu worcestershire, jaja i skórki otartej z połowy cytryny zrobiłam ciasto.
Ma być dość gęste.
W cieście maczałam kawałki ryby i smażyłam je na rozgrzanym oleju na złoty kolor.
Podałam z brokułem ugotowanym al'dente.
 Smacznego.
Pomysł własny.

8 komentarzy:

  1. Dorsz w każdej postaci to dla mnie najlepsza ryba pod słońcem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie tez Aguś, inne też pyszne ale nie tak jak dorsz.

      Usuń
  2. Uwielbiam dorsza. Jest przepyszny.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dorsza najbardziej lubię ze wszystkich ryb... A z Twoją tempurą musi być świetny :-)

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks