Google Website Translator Gadget

Obserwatorzy

Wpisz nazwę potrawy i kliknij wyszukaj albo kliknij w interesującą Cię etykietę.

sobota, 1 marca 2014

Pomidorowy krupnik z grzybami

Talerz gorącej, pysznej zupy zawsze i wszędzie. 
Nie odmówię takiej zupki nigdy.
Pomidorową wszyscy chyba kochają w różnych wersjach a do tego przepyszny krupnik i aromatyczna grzybówka.
Połączmy to wszystko na jednym talerzu a zapewniam że nikt się nie oprze takiej zupie.
Zapraszam serdecznie.

              Składniki:
  • 1 porcja włoszczyzny ( marchew, por, seler, pietruszka, kawałek kapusty )
  • 150 g kaszy jęczmiennej grubej wiejskiej
  • 2-3 ziarnka ziela angielskiego
  • 2-3 ziarnka pieprzu
  • 2 liście laurowe
  • 2 łyżki masła
  • garść suszonych kapeluszy grzybów
  • 150 g polędwicy łososiowej
  • 2 pomidory ( mogą być z puszki )
  • 3 łyżki koncentratu pomidorowego
  • 1 ząbek czosnku
  • sól
  • pieprz
  • 1 papryczka chili
 Grzyby oczyściłam i namoczyłam w letniej wodzie, około 2 godzin.
Warzywa obrałam i ugotowałam w 2 litrach wody.
Wtedy wyjęłam ugotowane warzywa a do wywaru włożyłam pieprz, ziele angielskie oraz liść laurowy a także wsypałam kaszę.
Gotowałam 30 minut a potem dodałam namoczone grzyby, obsmażone na patelni paski polędwicy łososiowej wraz z posiekaną papryczką chili.
Gotowałam jeszcze 15 minut.
Wtedy do zupy dodałam koncentrat pomidorowy oraz pokrojone drobno pomidory wcześniej obrane ze skórki.
Gotowałam zupę kolejne 15 minut.
Na koniec dodałam przeciśnięty przez praskę czosnek, i dodałam sól.
Zupy nie należy solić wcześniej aby nie straciła swojego pięknego koloru.
Należy także dodać na koniec masło aby się rozpuściło ale już nie gotowało, zupa ma lśniący połysk i jest bardzo delikatna.
 Smacznego.
Pomysł "Moje Smaki Życia" 11/2013

6 komentarzy:

  1. Coś nowego.
    Połączenie wspaniałych smaków.
    Uwielbiam zupy więc wypróbuję tę wg Twojego przepisu.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dodał bym jeszcze trochę(garść) fasoli i drugą grochu .

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Blogger Tips and TricksLatest Tips And TricksBlogger Tricks