niedziela, 6 kwietnia 2014

Ekspresowa surówka

Zdrowa, pyszna i bardzo prosta surówka nada się do każdego obiadu.
Zachęcam do zrobienia.
Surówka zdrowia.

Składniki:
  • 2 marchewki
  • 1/2 korzenia białej rzodkwi
  • 1/2 bulwy czarnej rzepy
  • 1/4 bulwy selera
  • sok z 1/2 cytryny
  • sok z 1/2 pomarańczy
  • sól
  • pieprz
  • 1 łyżeczka cukru kokosowego
  • 200 ml kwaśnej śmietany
Przygotowanie surówki:
  • Warzywa obrałam i starłam na tarce o grubych otworach.
  • Połączyłam sok z pomarańczy z tym z cytryny oraz cukier kokosowy, sól i pieprz a potem dodałam do nich śmietanę.
  • Polałam sosem warzywa, wymieszałam i schłodziłam.
Smacznego.
Przepis własny.

1 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger