środa, 9 kwietnia 2014

Marokańska sałatka z marchwi

Szybka sałatka z marchwi o charakterze marokańskim z cynamonem i jogurtem.
Rewelacyjny dodatek do obiadu.
                      Składniki:
  • 250 g startej marchwi
  • 1 rozgnieciony ząbek czosnku
  • 3 łyżki oleju z orzechów ziemnych
  • sól
  • 3 łyżki soku z cytryny
  • 1/2 łyżeczki cynamonu
  • 4 łyżki jogurtu greckiego
Marchewki obrałam i starłam na tarce o dużych oczkach.
Czosnek przecisnęłam przez praskę.
Do rondelka włożyłam marchew i czosnek i podgrzewałam na małym ogniu ciągle mieszając przez 10 minut aż marchewka zmiękła.
Trzeba mieszać aby się nie przypaliło.
Potem  przyprawiłam cynamonem, solą, olejem i sokiem z cytryny.
Całość wymieszałam i dusiłam jeszcze 5 minut.
Po przełożeniu do miski i przestudzeniu wymieszałam z jogurtem.
Smacznego.
Przepis kuchni marokańskiej.

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger