poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Masło homarowe

Pyszne aromatyczne masełko do pierogów na ostro, do makaronów czy ziemniaków.
Przy okazji robienia jakiejkolwiek potrawy z homara [ klik ] zawsze zostają skorupki.
Można je wtedy wykorzystać do zaromatyzowania masła.
Jest to bardzo proste i trwa kilka minut.
Polecam gorąco takie masełko.

                Składniki:
  • 250 g masła
  • pancerz z całego homara

Masło przełożyłam do garnuszka i rozpuściłam je a następnie włożyłam do garnka skorupki z homara - nie myć ! - i gotowałam masło razem z pancerzem 5 minut.
Na koniec przecedziłam przez sito i masło gotowe.
Smacznego.
Pomysł własny.

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger