poniedziałek, 26 maja 2014

Chałka z melasą z karobu

Pyszna chałeczka z dżemem na śniadanie, oczywiście że tak.
Nie jest to typowa chałka pleciona tylko taka z wypiekacza do chleba co nie umniejsza jej walorom smakowym oczywiście.
Jest tylko trochę inna kształtem.
Zapraszam serdecznie.

                 Składniki na bochenek 700 g:
  • 70 ml ciepłego mleka
  • 175 g miękkiego masła
  • 3 jaja
  • 4 łyżki melasy karobowej
  • 1 łyżeczka soli
  • 500 g mąki pszennej T 550
  • 5 g suszonych drożdży
Do pojemnika maszyny do wypiekania dodałam po kolei składniki:
mleko, miękkie masło, jaja, melasę, sól wymieszaną z mąką oraz drożdże instant.
Nastawiłam program podstawowy, ze średnią skórką i wagą 700 g.
Maszyna wystartowała i po niedługim czasie mogłam zajadać pyszną chałkę. 
Smacznego.
Przepis dodaję do Akcji "Na zakwasie i na drożdżach"
Pomysł tutaj [ klik ]

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger