sobota, 3 maja 2014

Serek jogurtowy z kiełkami

Pyszne śniadanie w parę minut.
Trochę zejdzie z robieniem sera ale to już można wcześniej zrobić aby ser był gotowy.
Jak zrobić ser z jogurtu greckiego znajdziecie tutaj [ klik ] a teraz dodajemy do niego kiełki.
Pyszna bomba witaminowa.

                Składniki:
  • 50 g sera z jogurtu greckiego
  • 2 łyżki kwaśnej śmietany 12 %
  • 1 łyżka kiełków z czerwonej kapusty 
  • 1 łyżka kiełków mieszanki pikantnej
  • 1 łyżka kiełków rzodkiewki
  • 1 łyżka kiełków soczewicy
  • 4 długie rzodkiewki biało-czerwone
  • 2 rzodkiewki okrągłe czerwone
  • sól
  • pieprz
  • 1 cebula dymka
Dymkę drobno posiekałam, rzodkiewki pokroiłam na ćwiartki.
Do miseczki włożyłam ser, dodałam kiełki, cebulkę, sól, pieprz oraz śmietanę i dokładnie wymieszałam.
Śniadanie gotowe.

 Smacznego.
Pomysł własny.

1 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger