niedziela, 25 maja 2014

Trzy kolory na talerzu we włoskim stylu z hiszpańskim akcentem

Kolory na talerzu zachęcają do zdrowego posiłku a tu zaczerpnęłam inspiracje trochę z kuchni włoskiej i trochę z hiszpańskiej i w rezultacie obiad wyszedł znakomity i pożywny. 
Zapraszam na pyszne danie.
              Składniki:
  • 4 pomidory
  • 1 czerwona cebula
  • 2 ząbki czosnku
  • sól 
  • pieprz
  • 1 łyżka oleju truflowego
  • 1 brokuł
  • 14 plasterków kiełbasy chorizo
  • 1/2 pęczka kolendry
  • 250 g makaronu świderki
  • 2-3 łyżki startego parmezanu
Pomidory obrałam ze skórki i pokroiłam w kostkę tak samo jak i cebulkę i czosnek.
Na patelni rozgrzałam olej i smażyłam na nim czosnek, cebulę i na końcu dodałam pomidory.
Jak pomidory się rozpadły zmiksowałam wszystko na gładką masę.
Dodałam posiekaną kolendrę, sól i pieprz.
Brokuła ugotowałam w lekko osolonej wodzie z odrobiną cukru.
Makaron ugotowałam w wodzie z gotowania brokuła al'dente.
Ugotowany makaron odcedziłam i wymieszałam z sosem pomidorowym.
Plastry kiełbasy chorizo wysmażyłam na suchej patelni. 
Ułożyłam na talerzu produkty kolorami i posypałam startym parmezanem.
Smacznego. 
Pomysł własny.

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger