sobota, 14 czerwca 2014

Placki z brokuła i sera

Bardzo prosty pomysł na szybkie i bardzo zdrowe placki z brokuła z serem twarogowym.
Kopalnia witamin i wapnia, więc wypróbujcie koniecznie.

               Składniki:
  • 1 brokuł
  • 2 jaja
  • 150 g sera twarogowego półtłustego
  • 5 czubatych łyżek mąki pszennej
  • pełna łyżeczka proszku do pieczenia
  • sól
  • pieprz
           Dodatkowo:
  • jogurt naturalny
  • sos tabasco
  • pasta sambal oelek
  • rzeżucha
 Brokuła ugotowałam w osolonej wodzie bez przykrycia aby nie stracił swojej pięknej zielonej barwy.
Potem odcedziłam i jak przestygł zmiksowałam na papkę.
Ser twarogowy rozgniotłam widelcem.
Dodałam rozgnieciony ser do zimnego brokuła i dobrze wymieszałam.
Na koniec dodałam jaja i mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia.
Jeszcze doprawiłam solą i pieprzem do smaku i wymieszałam.
Smażyłam na suchej patelni niewielkie placuszki do momentu aż się zrumieniły z obu stron.
Podałam z jogurtem naturalnym skropione sosem tabasco lub z pastą sambal oelek posypane grubo rzeżuchą.
Smacznego.
Pomysł Gocha

4 komentarze

  1. apetyczne rzeczy,te placki rewelacja!http://misiulamisiula.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny pomysł na pewno wykorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem bardzo ciekawa opinii i wrażeń smakowych mojej rodzinki, bo mi bardzo pasuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Smakowicie wyglądają.Pozdrawiam i życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger