środa, 30 lipca 2014

Risotto z kurczakiem i warzywami

Jak się czasami nie ma siły i nic się nie chce to trzeba czasami wspomóc się gotowcami.
Użyłam tutaj Fix Risotto Kamis, bez konserwantów, sztucznych barwników i glutaminianu sodu.
Risotto wyszło aromatyczne i bardzo smakowite i polecam serdecznie.
Polecam do wypróbowania.



Składniki:
  • 2 filety z kurczaka pojedyncze wraz z polędwiczkami
  • 1 czerwona papryka
  • 1 duży por
  • 1 biała cebula
  • olej omega-3 do smażenia
  • 200 g ryżu
  • fix Risotto Kamis
  • parmezan do posypania
Przygotowanie dania:
  • Mięso umyłam, osuszyłam i pokroiłam w kostkę.
  • Podsmażyłam je potem na oleju aż się lekko zrumieniło.
  • Następnie na patelnię dodałam pokrojoną w plastry cebulę i pora i smażyłam jakieś 3 minuty.
  • Następnie na patelni wylądowała pokrojona w kostkę papryka, smażyłam ją jeszcze 5 minut.

  • Teraz na patelnię wsypałam 200 g ryżu i smażyłam kolejne 5 minut aż ziarna zrobiły się szkliste.
  • Zawartość torebki wymieszałam z 800 ml zimnej wody i wlałam do garnka do którego wcześniej przełożyłam podsmażone warzywa i mięso.
  • Dusiłam potrawę jakieś 40 minut pod przykryciem na maleńkim ogniu.
  • Na talerzu posypałam startym parmezanem.

Smacznego.
Pomysł Kamis.

1 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger