wtorek, 29 lipca 2014

Szparagi z masłem czosnkowym i migdałami

Pewnie szparagi w niejednym sklepie czy targu kupicie jeszcze więc zapraszam na pyszne danie.
Jak zobaczyłam ten półmisek u Gochy to się zakochałam i mam, zaraz po tym jak zakupiłam szparagi.
U mnie są to szparagi mieszane białe i zielone dzięki temu mają jeszcze ciekawszy i oryginalny smak. Zapraszam gorąco.

Składniki:
  • 1 pęczek szparagów mieszanych białych i zielonych
  • 100 g masła
  • 1 ząbek czosnku
  • 1/2 pęczka koperku
  • garść uprażonych płatków migdałowych

Przygotowanie:
  • Szparagi białe obrałam ze skórki bo zielonych nie musimy obierać.
  • Gotowałam szparagi w wodzie z solą i szczyptą cukru główkami do góry czyli w pęczku.
  • Gotowałam je tak 10 minut a potem na 2 minutki obróciłam pęczek główkami w dół.
  • Do roztopionego masła dodałam przeciśnięty czosnek.
  • Koperek posiekałam a płatki uprażyłam na suchej patelni.
  • Ugotowane szparagi ułożyłam na półmisku, polałam masłem, posypałam posiekanym koperkiem i uprażonymi migdałami.
Smacznego.
Pomysł Gocha

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger