czwartek, 21 sierpnia 2014

Owoce morza z kolorowymi sercami z makaronu

Uwielbiamy makarony wszelakie więc raz ja robię sama, raz maszynkę uruchamia Przemek i produkuje pyszne kluchy.
Innym razem kupimy jakiś pyszny makaron o fajnym kształcie rodem z Włoch albo makaron smakowy także z najwyższej półki i wtedy uczta gotowa.
Pewnie makarony lubi każdy a jak je dobrze ugotować czyli tak al'dente  - " na ząb" czyli pół twardo wtedy są najzdrowsze i najlepsze.
Wystarczy wtedy dodać ulubione warzywa, mięso czy sos i danie gotowe.
Zachęcam dziś do spróbowania makaronowych serc rodem z Włoch z owocami morza, będzie pysznie.


                  Składniki:
  • 250 g makaronu dwukolorowego w kształcie serc
  • 200 g - 1 opakowanie mieszanki z owoców morza
  • 2 ząbki czosnku
  • 2 łyżki oleju sojowego
  • 1/2 szklanki przecieru pomidorowego
  • natka pietruszki do posypania
  • 3-4 liście kapusty pekińskiej
  • 1/2 łyżeczki gorczycy
  • 1 łyżeczka papryki słodkiej
  • sól
  • 1/2 łyżeczki kminku


Makaron ugotowałam w dużej ilości osolonej wody al'dente, odcedziłam.
Na patelni rozgrzałam olej sojowy i podsmażyłam na nim posiekany czosnek.
Na patelnią wlałam wówczas przecier pomidorowy.
Podgrzewałam go chwilę i dodałam mieszankę owoców morza i pod przykryciem podgrzewałam ok. 10 minut.
Ziarenka gorczycy roztłukłam w moździerzu, dodałam paprykę i kminek i razem wymieszałam a potem wsypałam mieszankę na patelnię.
Wszytko razem jeszcze chwilę podgrzewałam, doprawiłam solą i pieprzem a potem włożyłam na patelnię makaron i wymieszałam.
Kapustę posiekałam, ułożyłam jako posłanie dla makaronu, który posypałam obficie posiekaną natką pietruszki.

Smacznego.
Przepis własny.

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger