czwartek, 25 września 2014

Razowe penne ze szpinakiem i mascarpone

Znowu zdrowo i pysznie bo zdrowo nie znaczy nudno.
Zdrowo znaczy mądrze i ze smakiem a do tego kolorowo.
Zapraszam na pyszną pastę ze szpinakiem.

                 Składniki: 2 talerze
  • 250 g makaronu penne razowego
  • 150 g szpinaku baby
  • 135 g sera mascarpone
  • 3 ząbki czosnku
  • 1 łyżka oliwy
  • sól
  • pieprz
  • parmezan do posypania
Makaron penne ugotowałam w dużej ilości słonej wody, odcedziłam.
Czosnek obrałam i posiekałam, szpinak umyłam i odcięłam ogonki.
Na patelnię wlałam oliwę, włożyłam na zimną posiekany czosnek i podgrzewałam aż zaczął pachnieć wtedy dodałam liście szpinaku.
Smażyłam aż liście puściły sok a potem odparowałam go, doprawiłam sola i pieprzem do smaku.
Dodałam wówczas na patelnię ser mascarpone, wymieszałam i już na talerzu ułożyłam na rurkach.
Posypałam startym parmezanem.
Smacznego.
Przepis własny.

3 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger