sobota, 4 października 2014

Chleb z automatu z orzechami włoskimi

Pyszny, aromatyczny chleb z automatu.
Jest to najlepszy chleb jaki upiekłam w automacie, miękki, wilgotny z chrupiącymi orzechami.
Zapraszam serdecznie.

                            Składniki:
  • 330 g wody
  • 2,5 łyżki oleju
  • 2 płaskie łyżeczki soli
  • 2 łyżeczki cukru
  • 120 g mąki pszennej T650
  • 100 g mąki orkiszowej jasnej
  • 100 g mąki żytniej T 720
  • 200 g mąki pszennej graham
  • 80 g orzechy włoskie
  • 1 i 1/4 łyżeczki drożdży suchych

 Do pojemnika maszyny do wypiekania chleba po kolei tak jak wskazują składniki wlałam wodę, olej i potem wszystkie sypkie.
Nastawiłam maszynę na program do wypieku chleba pełnoziarnistego - u mnie nr 3 i na ciemną skórkę.
Chleb o wielkości 900 g.
Po 3 godzinach z hakiem miałam pyszny, pachnący chlebek.
Smacznego.
Przepis własny. 
Chleb dodaje do Akcji Wisły "Na zakwasie i na drożdżach"

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger