wtorek, 25 listopada 2014

Sałatka z czerwonej kapusty i brokuła

Szybka, zdrowa i przepyszna sałatka z czerwonej kapusty z brokułami.
Zaczynają się te najgorsze dni przynajmniej dla mnie gdy jest szaro, buro i ponuro i witaminy i minerały potrzebne będą do normalnego funkcjonowania. 
Takie sałatki to istny skarb dla organizmu.

               Składniki:
  • 1/4 główki czerwonej kapusty
  • mały brokuł
  • 1 marchewka
  • 4 łyżeczki chrzanu
  • sól
  • cukier
  • 1 łyżka oliwy
  • sok z 1/2 limonki
Brokuła ugotowałam w lekko słonej wodzie z dodatkiem szczypty cukru al'dente, odcedziłam i przestudziłam.
Kapustę poszatkowałam i od razu skropiłam sokiem z limonki aby nie straciła swojego pięknego koloru.
Marchewkę obrałam i starłam na tarce jarzynowej.
Wszystkie składniki włożyłam do miski wymieszałam, dodałam sól i pieprz oraz starty chrzan i wymieszałam.
Najlepsza na zimno.
 Smacznego.
Przepis własny.

6 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger