sobota, 1 listopada 2014

Serca karczochów, wędzona Newella czyli sałatka pyszna i zdrowa

Znacie Newellę ? pewnie nie jak i ja też nie znałam do tej pory i gdyby nie konkurs to dalej tkwiłabym w nieświadomości jaki super produkt leży na półce w sklepie.
Newella to unikatowy, naturalny produkt z białka jaja kurzego. Zawiera dużą ilość najwyższej jakości protein, co czyni ją cennym źródłem bardzo ważnej dla ludzkiego organizmu substancji odżywczej.
 
Newella nie zawiera jakichkolwiek substancji sztucznych, konserwantów, barwników czy dodatków smakowych.
Więcej poczytajcie sobie tutaj [ klik ] 
A ja dziś zapraszam na pyszną sałatkę w której wszystko co najlepsze i najzdrowsze, będzie zdrowo.
Polecam gorąco.

                   Składniki: ( 4 porcje )
  • 1 puszka - 425 g serc karczochów
  • 2 ogórki zielone małe
  • 1 opakowanie - 200 g Newelli wędzonej
  • 1/2 papryczki chili
  • 1 szklanka zielonych oliwek nadziewanych papryką
  • 1/2 czerwonej szpiczastej papryki czerwonej
  • kilka liści sałaty lodowej
  • 1 łyżka posiekanych listków oregano
  • sól
  • pieprz
  • 1 łyżka octu balsamicznego
  • 3 łyżki oliwy z oliwek
  • kilka kropli sosu tabasco

Karczochy odcedziłam z zalewy tak samo jak i oliwki.
Papryczkę chili drobno posiekałam, a czerwoną szpiczastą pokroiłam w krążki.
Posiekałam oregano a liście sałaty lodowej pokroiłam na kawałki.
Zielone ogórki obrałam i pokroiłam w półplasterki.
Newellę pokroiłam w grubą kostkę.
Wszystkie składniki włożyłam do miski, wymieszałam i skropiłam octem balsamicznym, oliwą, kilkoma kroplami tabasco oraz dodałam sól i pieprz do smaku.
Wszystko wymieszałam delikatnie i wstawiłam na 30 minut do lodówki.
Sałatka jest naprawdę przepyszna a Newella ma zaskakujący smak, lekko wędzony i mnie bardzo przypadła do gustu.
Smacznego.
Przepis własny.
Gotuj z Newellą

1 komentarze

  1. Musze koniecznie spróbować tego produktu. Sałatka wygląda znakomicie ;)

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger