czwartek, 11 grudnia 2014

Polski Drwal i włoska bruschetta

Połączenie pysznego chleba Drwala i włoskiej bruschetty to był strzał w dziesiątkę.
Chleb upiekłam z mieszanki chlebowej ze sklepu "Naturalnie Zdrowe".
Mieszanka bez GMO, bez konserwantów na naturalnym zakwasie, dodajemy tylko wodę i drożdże i chleb szybko wyrasta.
Potem pieczemy i pełnoziarnisty, zdrowy chleb ląduje na naszym stole, polecam.
Pamiętacie że chleb Drwala uwielbiam a ten jest naprawdę pyszny z chrupiącą skórką.
Teraz tylko trochę trików kuchni włoskiej i kanapka gotowa.
Zachęcam serdecznie do wypróbowania.

                          Składniki: ( 8 kanapek )
  • chleb drwala z mieszanki Naturalnie Zdrowe 
  • 2 pomidory
  • 1 szalotka
  • 1 ząbek czosnku
  • oliwa extra vergine
  • ser z niebieską pleśnią Mature Blue Stilton
  • kilka listków bazylii
  • sól morska
  • 8 plastrów włoskiej szynki wołowej Bresaola

Z mieszanki chlebowej upiekłam bochen w keksówce 40 x 10 góra.
Chciałam aby był długi i nie za gruby, ale Wy możecie upiec jaki Wam odpowiada.
Z upieczonego i wystudzonego chleba odkroiłam 8 plastrów, posmarowałam je delikatnie oliwą i wstawiłam do piekarnika z opcją grill w 180 C na 5 minut.
Potem kanapki wyjęłam z piekarnika i posmarowałam przekrojonym czosnkiem.
Pomidory pokroiłam w drobną kosteczkę wraz z szalotką, posoliłam i wymieszałam. 
Na każdej kanapce ułożyłam plaster szynki i porcje pomidorów z cebulką.
Polałam wszystko oliwą i posypałam pokruszonym serem i posiekaną bazylią.

Smacznego.
Pomysł na kanapki własny.


http://www.naturalniezdrowe.com.pl/

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger