sobota, 27 grudnia 2014

Schab zapiekany z serem, fasolką szparagową i ziemniakami

Szybki, pyszny obiad.
Małe kotleciki schabowe do tego fasolka szparagowa i ziemniaki z wody.
Zapraszam na obiad.

                     Składniki: ( 4-5 osób )
  • 5 kotletów schabowych bez kości
  • sól
  • pieprz
  • ognista mieszanka przypraw Kamis
  • pieprz czerwony
  • bułka tarta do panierowania
  • mąka do panierowania
  • 1 jajko 
  • 2 łyżki mleka
                  Dodatkowo:
  • 300 g zielonej fasolki szparagowej
  • ziemniaki
  • 1/2 szklanki startego sera gouda
  • olej do smażenia
Najpierw umyłam i osuszyłam kotlety.
Potem je lekko rozbiłam ale bez przesady, mają być grubsze.
Sól, pieprz, pieprz czerwony, ognistą mieszankę po szczypcie włożyłam do moździerza i utłukłam, doprawiłam mieszaniną kotlety.
Teraz je panierowałam, najpierw w mące, jajku roztrzepanym z mlekiem a na końcu w bułce tartej. 
Smażyłam kotlety na złoty kolor z obu stron na rozgrzanym oleju rzepakowym.
Każdy kotlet posypałam startym serem i wstawiłam do nagrzanego do 180 C piekarnika na kilka minut aby ser się rozpuścił.
Fasolkę ugotowałam w osolonej wodzie al'dente a ziemniaki do miękkości.
Smacznego.
Przepis własny.
Z cyklu "Podróże małe i duże"
Niezapominajki

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger