niedziela, 25 stycznia 2015

Cynamonowe naleśniki

Dziś proponuję pyszne naleśniki na śniadanie.
Szybkie w wykonaniu i bardzo smakowite.
Zapraszam serdecznie.
 
             Składniki:( 4-5 naleśników )
  • 250 g mąki pszennej
  • 1 szklanka mleka
  • 2 jaja
  • 1,5 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 1 łyżeczka cukru pudru
  • 30 g masła
  • 1-2 łyżki cynamonu
               Dodatkowo:
  • 1 szklanka truskawek - mogą być mrożone
  • 2 łyżki cukru cynamonowego
Mąkę, jaja i miękkie masło włożyłam do miski i dobrze wymieszałam.
Potem dodałam proszek do pieczenia i cukier, ponownie wymieszałam a potem dodałam cynamon i jeszcze raz wymieszałam.
Na suchej patelni upiekłam naleśniki.
Truskawki rozgniotłam widelcem i wymieszałam z cukrem cynamonowym.
Naleśniki podałam z cynamonowymi truskawkami.
Smacznego.
Pomysł Smaczne sprawy [ klik ]
"Podróże małe i duże"
Hotel Marhaba Royal Salem - Tunezja - Sousse

2 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger