piątek, 6 lutego 2015

Gulasz po meksykańsku z imbirem i bobem

Na początku przypominam o konkursie - do wygrania bilety do teatru [ klik ]
Gulasz z warzywami, do sporządzenia którego użyłam żołądków drobiowych ugotował się rewelacyjnie.
Pachnie w całym domu a i smak oryginalny bardzo. 
Zachęcam do próbowania.
Do przyrządzenia potrawy użyłam mieszanki przypraw do gulaszu po meksykańsku Royal Brand w składzie: liście laurowe, cebula, czosnek, kolendra, marchewka, seler, pomidory, papryka, chili, kmin, kapusta, jabłko, cynamon, imbir, pieprz.

Składniki:
  • 500 g żołądków drobiowych
  • 500 g bobu - miałam mrożony
  • 1 op. mieszanki przypraw do gulaszu po meksykańsku
  • 300 g makaronu muszelki
  • 500 ml bulionu drobiowego
  • olej kukurydziany do smażenia 
Dodatkowo:
  • liść laurowy
  • 2 ziarenka ziela angielskiego
  • mąka do obtoczenia żołądków
Przygotowanie dania:
  • Żołądki umyłam, usunęłam błonki i ugotowałam razem z liściem laurowym i zielem angielskim.
  • Gotowałam 15 minut po czym odcedziłam żołądki i osuszyłam.
  • Na patelni rozgrzałam olej i podsmażyłam na nim obtoczone w mące żołądki.
  • Przełożyłam usmażone żołądki do garnka, dodałam mieszankę przypraw po meksykańsku, zalałam bulionem i gotowałam około godziny aż mięso było miękkie.
  • Bób ugotowałam w osolonej wodzie i dodałam do gulaszu.
  • Makaron ugotowałam al'dente.
  • Makaron podałam z gulaszem i bobem.
Smacznego.
Przepis własny.
"Podróże małe i duże"
Las w Puczniewie

4 komentarze

  1. Wygląda ciekawie chociaż nigdy nie jadłam żołądków bo jakoś tak mnie odrzucają :)
    Jakiś czas temu napisałam Ci e-maila w sprawie szparagów. Nie wiem czy odczytałaś...

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny misz masz na talerzu :) uwielbiam bub :) mniam:)

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger