środa, 4 lutego 2015

Wiśniowa galaretka na winie

Proponuje dziś deser dla dorosłych przygotowany z miłością czyli będzie jak znalazł na Święto zakochanych 14 lutego czyli zaraz.
Deser jest delikatny i wykwintny zarazem.
Zapraszam, będzie Wam smakował.
   
                 Składniki: ( 2 porcje )
  • 300 g wiśni wydrylowanych - mogą być mrożone
  • 400 ml wina białego półsłodkiego
  • 3 łyżki cukru trzcinowego
  • 1,5 łyżki żelatyny
  • jogurt naturalny do dekoracji
Do garnuszka włożyłam wiśnie, wlałam wino i zasypałam cukrem.
Doprowadziłam do wrzenia i gotowałam 5 minut.
W drugim garnuszku zalałam żelatynę zimną wodą i poczekałam chwilę aż napęcznieje po czym podgrzewając rozpuściłam ją.
Rozpuszczoną żelatynę wlałam do wiśni i wymieszałam. 
Wiśnie z winem przelałam do salaterek i jak całkiem ostygły wstawiłam do lodówki na minimum 3 godziny a najlepiej na całą noc.
Potem tylko należy galaretki wyjąć z salaterek ogrzewając miseczkę gorącą wodą przez kilka sekund i deser gotowy.
Udekorowałam deser kleksem jogurtu. 
Smacznego.
Przepis własny.
"Podróże małe i duże"
Natura

2 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger