czwartek, 2 kwietnia 2015

Sałatka warzywna z sobą

Skoro otworzyłam paczkę makaronu gryczanego  soba  oprócz obiadu wyczarowałam także sałatkę.
Pyszną, zdrową i pożywną, polecam każdemu bo warto ją przyrządzić.
Sałatka warzywna z sobą.


                   Składniki:
  • 100 g makaronu gryczanego soba
  • 5 rzodkiewek
  • 1/2 ogórka wężowego
  • 1 ugotowana marchewka
  • 1 ugotowana nieduża pietruszka
  • 1/2 ugotowanego małego selera
  • 1/2 pomidora
  • 1/2 papryki ramiro
  • 1 dymka ze szczypiorem
  • 1/2 bulwy fioletowej kalarepki
  • 1 papryczka chili
              Sos:
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego
  • 2 cm kawałek korzenia imbiru
  • 2 łyżeczki sosu sojowego
  • sok z 1/2 cytryny
  • sól
  • pieprz
  • 2-3 łyżki oliwy
Marchewkę, selera i pietruszkę ugotowałam ze skórką, ostudziłam i obrałam, potem pokroiłam w półplasterki.
Paprykę czerwoną i papryczkę chili pokroiłam w paseczki.
Pomidora pokroiłam w kostkę tak jak i ogórka wraz ze skórką a dymkę i imbir drobno posiekałam.
Kalarepkę obrałam i pokroiłam w słupki.
Rzodkiewki pokroiłam w plasterki.
Makaron zalałam wrzącą osoloną wodą i zostawiłam na 3 minuty, potem odcedziłam i zalałam zimną wodą, odcedziłam ponownie.
Dodałam makaron do sałatki, wymieszałam.
Z jogurtu, sosu sojowego, imbiru, soku z cytryny i oliwy zrobiłam sos i polałam sałatkę.
Smacznego.
Przepis własny.
"Podróże małe i duże"
Słoneczniki

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger