poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Warzywne curry z grzybami

Takie warzywne curry to raj dla smakoszy.
Do garnka wkładamy nasze ulubione warzywa, ja w tym przypadku wzbogaciłam je grzybami i pyszne danie gotowe.
Aromatyczne i bogate w witaminy, zachęcam do gotowania.
Warzywne curry z grzybami.


                      Składniki:
  • 4 małe patisony
  • 1 ząbek czosnku
  • 80 g hiszpańskiego salami
  • 1/2 czerwonej papryki
  • 1 papryczka chili
  • 300 g fasoli masłowej - miałam mrożoną
  • 2 dymki ze szczypiorkiem
  • 1 łodyga selera naciowego
  • olej rzepakowy do smażenia
  • kilka gałązek oregano
  • kilka listków szałwii
  • 1 łyżka suszu z pomidorów
  • 1 szklanka bulionu warzywnego
  • 1 łyżeczka pasty sambol oelek
  • 500 g podgrzybków - miałam mrożone
  • 1 łyżka masła klarowanego
  • 2 gałązki rozmarynu
  • sól
  • pieprz
Wszystkie warzywa obrałam i podzieliłam na mniejsze części czyli patisony na ósemki, paprykę w cząstki, dymkę wraz ze szczypiorem na kawałki, selera naciowego w plasterki, czosnek posiekałam, chili drobno pokroiłam, zioła posiekałam a fasolę rozmroziłam.
Salami pokroiłam w plasterki i wysmażyłam na suchej patelni.
Na patelni rozgrzałam olej i smażyłam warzywa po kolei zaczynając od patisonów i smażyłam dodając po 2-3 minuty.
Grzyby rozmroziłam i usmażyłam je na maśle klarowanym z gałązkami rozmarynu doprawiając solą i pieprzem.
Grzyby smażyłam jakieś 10 minut.
Usmażone grzyby dodałam do warzyw tak samo jak wysmażone plastry kiełbasy, doprawiłam suszem z pomidorów.
Zalałam wszystko bulionem i dusiłam do miękkości jakieś 5-10 minut.
Na koniec doprawiłam solą, pieprzem i pastą paprykową ostrą.
Podałam z pieczywem.
Smacznego.
Przepis własny.
"Podróże małe i duże"
Koźlarek z pióropuszem

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger