piątek, 22 maja 2015

Bajecznie jajeczna ryba

Oto moja propozycja na pyszne i sycące śniadanie albo wczesną kolację.
Danie szybkie, proste, wykwintne a zarazem bardzo proste.
Polecam tak podaną rybę.
Bajecznie jajeczna ryba.

 
                  Składniki:
  • 4 - 5 jajek ugotowanych na twardo
  • 1 wędzona makrela
  • kilka łyżeczek kawioru z ryb atlantyckich
  • koperek

Jaja ugotowałam na twardo, obrałam i poprzekrawałam na połówki.
Rybę obrałam ze skóry i oddzieliłam od ości.
Na talerzu ułożyłam kawałki ryby, połówki jaj na których ułożyłam kawior, posypałam wszystko koperkiem.
Smacznego.
Pomysł własny.
"Podróże małe i duże"
Borowik brunatny

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger