poniedziałek, 25 maja 2015

Kolanka z mięsem i pomidorami

Jak się nie ma czasu za wiele to moja dzisiejsza propozycja to zbawienie. 
Szybko, pysznie i aromatycznie obiad wjeżdża na stół a głodomorki się zajadają.
Kolanka czyli makaron z mięsem mielonym i pomidorami, polecam serdecznie taki obiad.
Kolanka z mięsem i pomidorami.

                  Składniki: ( 4 - 5 porcji )
  • 500 g makaronu kolanka
  • 500 g mięsa mielonego wieprzowego 
  • 1 łyżka oleju rzepakowego
  • 1 cebula
  • 2 ząbki czosnku
  • kilka gałązek oregano
  • 1 łyżeczka ziół prowansalskich
  • 4 - 5 pomidorów
  • 1/2 łyżeczki czosnku granulowanego
  • 1 łyżeczka suszonych pomidorów z bazylią i czosnkiem
  • sól morska
  • 1 szklanka bulionu warzywnego
  • starty ser peccorino romano do posypania
Makaron ugotowałam al'dente w osolonej wodzie, odcedziłam.
Cebulę i czosnek posiekałam a pomidory pokroiłam w kostkę.
Na rozgrzanym oleju podsmażyłam cebulę i czosnek, potem dodałam na patelnię pokrojone pomidory i smażyłam aż całkiem się rozpadły.
Teraz na patelnię włożyłam mięso i podsmażałam razem z pomidorami aż mięso się  zrumieniło.
Dodałam teraz bulion i gotowałm kilka minut.
Na patelni wylądowały teraz zioła prowansalskie, listki oregano bez gałązek oraz reszta przypraw.
Wymieszałam, dodałam makaron i jeszcze raz wymieszałam.
Na talerzu posypałam startym serem.
Smacznego.
Przepis własny.
"Podróze małe i duże"
Kolory jesieni

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger