wtorek, 12 maja 2015

Pasta z oliwkami i hiszpańskim serem

Hiszpańskie oliwki, hiszpański ser niedojrzewajacy Fresch cheese - smakowo jak ricotta czyli połączenie idealne.
Polecam wszystkim smakoszom jako pastę do chleba albo jako samodzielne danie śniadaniowe.
Pasta z oliwkami i hiszpańskim serem.

 
                     Składniki:
  • 120 g sera hiszpańskiego Fresch cheese
  • 12 dużych zielonych oliwek bez pestek
  • 1 dymka ze szczypiorem
  • 3 ząbki czosnku
  • 1/2 pęczka natki pietruszki
  • sól morska
  • pieprz cytrynowy
  • szczypta ostrej czerwonej papryki 
  • szczypta słodkiej czerwonej papryki

Pokroiłam cebulę wraz ze szczypiorkiem.
Posiekałam także oliwki a czosnek przecisnęłam przez praskę.
Posiekane składniki włożyłam do miseczki, wymieszałam, dodałam posiekaną natkę pietruszki, sól, pieprz do smaku oraz obie papryki.
Do wymieszanych składników dodałam ser hiszpański i dobrze wymieszałam, schłodziłam.
Podałam jako pastę do chleba.
Smacznego.
Przepis kuchni hiszpańskiej własny. 
"Podróże małe i duże"
Lewkonie

2 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger