czwartek, 28 maja 2015

Pesto z liści rzodkiewki

Moje zaskoczenie po otwarciu bloga ...... Zarejestrowano 3000000 odsłon.
Dziękuje za miły prezent na Dzień Dziecka a także za każde kliknięcie.
Bez Was mój blog tak naprawdę nie miałby sensu, dziękuje.
Jak już wiecie i wcześniej pisałam wszystko co zielone i jadalne można przerobić na pesto czyli zielony sos do makaronu w stylu włoskim lub pastę do kanapek.
Tym razem pod młotek wzięłam młode listki rzodkiewki.
Pesto jest lekko ostrawe i pyszne, ja używam do smarowania pieczywa ale równie dobrze sprawdzi się z makaronem, popróbujcie.
Zielone pesto z liści rzodkiewki.





Składniki:
  • liście z 2 pęczków rzodkiewek
  • 50 ml oleju z dzikiej róży
  • 2 ząbki czosnku
  • sól morska
  • 2 łyżki startego sera pecorino sardo
  • 1 łyżka krokantu z orzechów laskowych

Przygotowanie pesto:
  • Liście rzodkiewki umyłam, osuszyłam.
  • Czosnek obrałam i włożyłam do misy blendera, zmiksowałam.
  • Dodałam teraz krokant z orzechów, listki i ponownie zmiksowałam.
  • Teraz włożyłam ser starty oraz dodałam sól i olej z dzikiej róży.
  • Ponownie wszystko zmiksowałam.
  • Pesto - pasta gotowa.

Smacznego.
Przepis własny.
"Podróże małe i duże"
Maki

1 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger