wtorek, 28 lipca 2015

Granola jablkowo - gruszkowa

Kolejna propozycja chrupiącej granoli do mleka, jogurtu czy podjadania na sucho.
Takie granole to skarb dla naszych organizmów o każdej porze roku.
Zapraszam zatem do chrupania.
Granola jabłkowo - gruszkowa.

  
                   Składniki:
  • 400 g płatków owsianych
  • 2 średnie jabłka
  • 50 g miodu wielokwiatowego
  • 50 g melasy z trzciny cukrowej
  • 1 dojrzała gruszka
  • 1 łyżeczka cynamonu
  • szczypta soli
  • 3 pełne łyżki stopionego masła 
  • garść solonych orzechów nerkowca

Jabłko i gruszkę wraz ze skórką pokroiłam w drobną kostkę.
Masło stopiłam i przestudziłam.
Do miski po kolei wsypywałam, płatki owsiane, pokrojone owoce, cynamon, sól, orzechy oraz wlałam miód, melasę i masło.
Wszystko razem dobrze wymieszałam.
Masę rozłożyłam na papierze do pieczenia i suszyłam w 180 C z opcją grzania góra/dół przez 30 minut.
Kilka razy przemieszałam granolę aby równo wysychała.

Smacznego.
Przepis własny.
"Podróże małe i duże"
Kwiatostany bzu czarnego

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger