poniedziałek, 27 lipca 2015

Masło czosnkowe z awokado

Masło czosnkowe które Wam przedstawiam nie ma nic wspólnego z prawdziwym masłem, natomiast jest bardzo zdrowe a nazwałam je masłem bo idealnie nadaje się do smarowania pieczywa zamiast masła.
Masło czosnkowe z awokado.



                Składniki:
  • 1 dojrzałe awokado
  • szczypta soli morskiej
  • 2 - 3 ząbki czosnku
  • sok z 1/2 cytryny 

Awokado przecięłam nożem na połowę, wyjęłam pestkę i łyżką wyjęłam miąższ do miski.
Do miski włożyłam także przeciśnięty przez praskę czosnek, wcisnęłam sok z cytryny oraz dodałam sól do smaku.
Wszystko zmiksowałam na gładkie masło.

Smacznego.
Przepis własny.
"Podróże małe i duże"
Pachnący rumianek

2 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger