poniedziałek, 20 lipca 2015

Prawda o ziołach

Używacie ziół w swoich kuchniach?
Ja jak wiecie używam ziół całymi kilogramami bo są zdrowe, bo poprawiają trawienie, bo dzięki nim nie trzeba używać soli.
Same plusy , zero minusów, więc chyba warto.
Niedawno dostałam prezent od Wydawnictwa Esprit [ klik ] w postaci dwóch książek właśnie o ziołach.
Ja wiem o ziołach sporo ale tylu ciekawostek jeszcze się dowiedziałam.
Jak piszą wydawcy:
"Jeśli sądzisz, że o ziołach i przetworach wiesz dużo - jesteś w błędzie. Nakładem Wydawnictwa Esprit ukazały się bowiem dwie niezwykłe opowieści o tajemnicach polnych ziół oraz prostych, a równocześnie niezwykłych, przepisach na smaczne przetwory ze spalonych słońcem owoców"
Ja na pewno wiedzę z książeczek wykorzystam w mojej kuchni.
Polecam gorąco.
Dziękuję za przesyłkę.

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger