sobota, 29 sierpnia 2015

Czipsy z topinamburu

Topinambur czyli słonecznik bulwiasty.
Ma w swoim składzie dużo wapnia i żelaza, mikro i makro elementów.
Warto go zajadać chociażby  pod postacią czipsów tak jak u mnie.
Zajada się je ze smakiem i znikają z talerza w niepokojącym tempie.
Jest lekko słodkawy w smaku i z solą smakuje wybornie.
Zapraszam na zdrowe czipsy.
Czipsy z topinamburu.
 
                 Składniki:
  • bulwy topinambura 
  • sól morska
  • oliwa z oliwek 
Bulwy słonecznika wyszorowałam szczoteczką, osuszyłam a potem pokroiłam na plasterki.
Plasterki topinamburu ułożyłam na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia, posoliłam i skropiłam oliwą.

Piekłam czipsy w piekarniku nagrzanym do 150 C z termoobiegiem przez 20 minut i 12 minut pod grillem.
Pysznego chrupania.
Smacznego.
Przepis własny.
"Podróże małe i duże"
Kolory hortensji

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger