środa, 5 sierpnia 2015

Indyjski gulasz

Jest to gulasz na indyjską nutę mojego autorstwa i muszę się przyznać że wyszedł pyszny. Podany z kaszą czy ryżem będzie znakomity.
Lubicie takie dania? czy wolicie kawał dobrego mięska?
Jeśli jednak lubicie to zapraszam na moja propozycję, aromatyczną a mięsko mięciutkie, polecam.
Indyjski gulasz.



                  Składniki:
  • 440 g mięsa wieprzowego - łopatka, od szynki
  • 3 szklanki bulionu z ośmiornicy [ klik ]
  • 1 łyżeczka mieszanki przyprawowej curry
  • 1 łyżeczka kminu rzymskiego
  • 2 łyżeczki papryki ostrej zielonej w płatkach
  • 1 łyżeczka kozieradki
  • 165 g kukurydzy z puszki
  • 85 g oliwek zielonych z nadzieniem cytrynowym
  • 1 papryka czerwona ramiro
  • 1 młoda czerwona cebulka ze szczypiorem
  • 1 łyżka skrobi kukurydzianej
  • 1 łyżka masła klarowanego

Mięso umyłam, osuszyłam i pokroiłam w grubą kostkę.
Podsmażyłam mięso na rozgrzanym maśle na złoty kolor.
Zalałam mięso bulionem z ośmiornicy.
Jak ugotować bulion znajdziecie pod linkiem [ klik ] ale równie dobrze można użyć bulionu z ryb czy po prostu warzywnego.
Do garnka dodałam przyprawy i gotowałam 30 minut, po czym dodałam kukurydzę i gotowałam kolejne 30 minut.
Następnie włożyłam do garnka paprykę pokrojoną w paski oraz cebulkę wraz ze szczypiorem pokrojone w plastry.
Gotowałam kolejne 30 minut i dodałam oliwki i jeszcze 15 minut gotowałam na bardzo maleńkim ogniu.
Na koniec wymieszałam skrobię kukurydzianą z odrobiną wody i wlałam do mięsa, zagotowałam i gulasz gotowy.
Posypałam szczypiorem.

Smacznego.
Przepis kuchni indyjskiej - własny.
"Podróże małe i duże"
Bogactwo polskich sadów - wiśnie

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger