piątek, 21 sierpnia 2015

Pasta z awokado i jaj

Szybko zrobicie taką pastę aby potem cieszyć się pysznym smarowidłem do chleba na śniadanie może?
Polecam serdecznie.
Pasta z awokado i jaj.


                         Składniki:
  • 1 dojrzałe awokado
  • 2 łyżki soku z cytryny
  • 2 jaja ugotowane na twardo
  • 1 szalotka
  • 4 łyżki śmietany kwaśnej 12 %
  • 2 łyżki jogurtu naturalnego gęstego
  • szczypta czosnku granulowanego
  • sól morska
  • pieprz

Awokado obrałam, usunęłam pestkę a miąższ rozgniotłam widelcem.
Skropiłam sokiem z cytryny całe rozgniecione awokado.
Jaja obrałam i również rozgniotłam widelcem.
Szalotkę drobniutko posiekałam i połączyłam z awokado i jajami.
Dodałam teraz śmietanę oraz jogurt, doprawiłam solą i pieprzem do smaku oraz wsypałam czosnek granulowany.
Wszystko dokładnie wymieszałam i pasta powędrowała do schłodzenia bo wtedy smakuje najlepiej.

Smacznego.
Przepis własny.
"Podróże małe i duże"
Słońca czarowanie

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger