poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Pizza z kiełbasą

A co ? jak mawia moja koleżanka "kto bogatemu zabroni?".
Pizzy z kiełbasą jeszcze nie jadłam a teraz Wam powiem że wyszła przepyszna.
Użyłam tutaj smakowitej kiełbasy gospodarza.
Ale co tu dużo gadać, zabieramy się za pieczenia.
Pizza z kiełbasą.


                  Składniki:
  • 250 g mąki pszennej
  • 1/2 łyżeczki cukru
  • 130 ml wody
  • szczypta soli
  • 1 łyżeczka oleju
  • 8 g świeżych drożdży
          Dodatkowo:
  • 1/2 żółtej papryki
  • 3 małe pomidory truskawkowe
  • 1 cebula
  • keczup do posmarowania spodu
  • ser morski w plastrach
  • 1/2 laski kiełbasy gospodarza
Drożdże rozpuściłam w wodzie.
Mąkę wymieszałam z solą, cukrem i olejem i dodałam rozpuszczone w wodzie drożdże.
Wyrabiałam ciasto 5 - 8 minut.
Ciasto włożyłam do naoliwionej miski, przykryłam ściereczką i odstawiłam do wyrośnięcia na godzinę.
Po godzinie jak ciasto wyrosło rozciągnęłam je w formie do pieczenia pizzy aż po same brzegi.
Posmarowałam ciasto keczupem, ułożyłam na nim plasterki cebuli, paseczki papryki, pokrojonego pomidora, plastry kiełbasy
i na wierzchu przykryłam plastrami sera żółtego.
Piekłam pizzę w piekarniku nagrzanym do 180 C przez 20 - 25 minut.
Smacznego.
Przepis Przemek.
"Podróże małe i duże"
Jelonek

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger