sobota, 29 sierpnia 2015

Placuszki jaglane

Zdrowe, pachnące i puszyste placuszki jaglane dla każdego łasucha.
A że są zdrowe to tylko sama przyjemność zajadać i delektować się nimi.
Zapraszam gorąco na najszybsze i bardzo smakowite placuszki.
Placuszki jaglane.


                  Składniki:
  • 120 g mąki jaglanej jasnej 
  • 200 g jogurtu naturalnego
  • 10 g mielonego siemienia lnianego 
  • 1 łyżeczka sody
Wszystkie składniki wymieszałam w misce.
Smażyłam placuszki na rozgrzanej suchej patelni z obu stron na złoty kolor.
Można ewentualnie dodać na patelnię odrobinę oleju. 
Podałam z miodem z mniszka.
Smacznego.
Przepis własny.
"Podróże małe i duże"
Moc nadmorskich kamieni

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger