wtorek, 8 września 2015

Czipsy z jarmużu

Jak to kiedyś ktoś powiedział jarmuż to taka kapusta dostępna przez cały rok a do tego pyszna i zdrowa.
Zajadajmy jarmuż pod każdą postacią a czipsy chrupmy jako przekąskę, zdrową na dodatek.
Zajadajmy na zdrowie.
Czipsy z jarmużu.

Składniki:
  • liście jarmużu
  • sól morska
  • oliwa z oliwek
Przygotowanie czipsów z jarmużu:
  • Liście jarmużu umyłam i osuszyłam.
  • Ułożyłam je na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia, skropiłam oliwą i posypałam solą morską.
  • Piekłam czipsy w piekarniku nagrzanym do 150 C z termoobiegiem przez 10 minut.
Podałam czipsy z kurczakiem ale równie pyszne są same do chrupania.
Smacznego.
Przepis ogólnodostępny.
"Podróże małe i duże"
A kuku - hortensje

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger