niedziela, 6 września 2015

Naleśnikowy makaron z chorizo

Zdarzyło się Wam kiedyś że napiekliście za dużo naleśników i żadnemu z domowników już się nie zmieści?
No to jesteście w dobrym miejscu, bo teraz można je wykorzystać do super dnia na drugi dzień i będzie pyszny obiad.
Oczywiście ja dziś podam proporcje na naleśniki abyście je mogli zrobić nawet jak Wam ich nie zostanie.
Polecam gorąco.
Naleśnikowy makaron z chorizo.

                Składniki:
            Ciasto: ( 7 naleśników średnica patelni 24 cm )
  • 1 szklanka mleka
  • 1/2 szklanki wody
  • 1 szklanka mąki pszennej
  • 2 jaja
  • szczypta soli
  • 1 łyżka oleju
            Farsz:
  • 140 g - 1 kiełbaska chorizo
  • 2 - 3 kiełbaski surowe
  • pęczek szczypiorku
  • 1/2 strąka papryki czerwonej
  • garść kiełków rzodkiewki 
Wszystkie składniki na naleśniki zmiksowałam i odstawiłam ciasto na 30 minut aby "odpoczęło".
Potem upiekłam naleśniki, po przestudzeniu zwinęłam je w rulon i pokroiłam na paski szerokości około  1/2 centymetra.
Rozwinęłam i makaron gotowy.
Obrałam surowe kiełbaski z osłonek.
Kiełbasę chorizo pokroiłam w plastry i podsmażyłam na suchej patelni tak aby wytopił się z niej paprykowy olej i wtedy dodałam pokruszone kiełbaski surowe i podsmażyłam je na rumiano.
Na patelnię dodałam teraz pokrojoną w kostkę paprykę czerwoną, smażyłam 5 minut. 
Na patelnię dodałam makaron naleśnikowy, wymieszałam całość, dodałam posiekany szczypiorek i danie gotowe.
Na talerzu posypałam kiełkami rzodkiewki.
Smacznego.
Przepis własny.
"Podróże małe i duże"
Kwiaty sierpnia

2 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger