piątek, 25 września 2015

Paprykowe krewetki z makaronem

Krewetki uwielbiam, makaron także więc jeśli to czymś połączyć wyjątkowym będzie danie smakowite.
Trochę papryki, trochę czosnku, dymka i szczypior i już danie gotowe.
Zachęcam do spróbowania.
Paprykowe krewetki z makaronem.

                Składniki:
  • 250 g makaronu spaghetti
  • 1 papryczka cayenne
  • 2 ząbki czosnku
  • 1/2 czerwonej papryki ramiro
  • 1 łyżka masła klarowanego
  • 1/2 szklanki bulionu wieprzowego
  • 250 g krewetek koktajlowych
  • dymka ze szczypiorkiem
  • sól morska
  • pieprz
Makaron ugotowałam al'dente, odcedziłam.
Dymkę wraz ze szczypiorem oraz czosnek posiekałam. 
Paprykę pokroiłam w paseczki tak samo papryczkę cayenne.
Na patelni rozgrzałam masło i podsmażyłam na nim dymkę, czosnek, potem dodałam papryki i chwilę smażyłam.
Wlałam teraz na patelnię bulion i dusiłam 5 minut.
Teraz na patelni wylądowały krewetki i chwilę je podsmażałam.
Na koniec na patelnię włożyłam makaron i wymieszałam.
Doprawiłam do smaku solą i pieprzem.
Na talerzu posypałam szczypiorem.
Smacznego.
Przepis własny.
"Podróże małe i duże"
Na plaży

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger