piątek, 11 września 2015

Portobello nadziane quinoą

Ulubione nasze grzyby czyli pieczarki portobello nadziane zdrowymi ziarnami komosy ryżowej, zwanej także quinoą to pyszny obiad albo fantastyczna przystawka.
Polecam gorąco do spróbowania.
Portobello nadziane quinoą.


                Składniki:
  • 5 pieczarek portobello 
  • 1/2 czerwonej cebuli
  • 1/4 czerwonej papryki
  • 10 cm kiełbasy podwawelskiej
  • 1 ząbek czosnku
  • 3/4 szklanki komosy ryżowej
  • 10 plasterków sera żółtego np. gouda
  • 20 g sera twarogowego wędzonego
  • olej rzepakowy
  • sól morska
  • pieprz 
  • 1 pomidor 
Pieczarki oczyściłam i wycięłam z nich ogonki, które posiekałam.
Komosę ryżową zalałam 1 szklanką osolonej wody i gotowałam do miękkości przez 15 minut.
Na oleju przesmażyłam cebulkę posiekaną oraz czosnek a także pokrojoną w kosteczkę kiełbasę i paprykę czerwoną a także ogonki grzybów drobno posiekane.
Każdą pieczarkę w środku posmarowałam olejem rzepakowym.
Na dno pieczarki włożyłam plaster  sera żółtego, włożyłam po łyżce komosy ryżowej, okruchy sera wędzonego.
Teraz docisnęłam farsz i włożyłam jeszcze po łyżce farszu z kiełbasą.
Przykryłam wszystko plastrem pomidora i na końcu plastrem sera żółtego. 
Pieczarki ułożyłam na blaszce do pieczenia
i włożyłam do piekarnika nagrzanego do 180 C z opcją grzania góra/dół na 20 minut.
Smacznego.
Przepis własny.
"Podróże małe i duże"
Jastrzębia Góra

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger