piątek, 25 września 2015

Sałatka z dorsza na papryce

Dobrze przeczytaliście tytuł, właśnie na papryce gdyż tutaj papryka użyta została jako miseczka, pyszna chrupiąca miseczka.
Sałatka jest szybka w wykonaniu a użyłam tutaj dorsza z puszki w oliwie i znakomicie się tutaj sprawdził. 
Polecam serdecznie, sałatka jest smakowita.
Sałatka z dorsza na papryce.


                 Składniki:
  • 3 białe papryki - 1 do skrojenia
  • 1/2 długiej, czerwonej papryki ramiro jako miseczka
  • 1 cebula dymka ze szczypiorem
  • 1/2 zielonego ogórka
  • 3 jaja na twardo
  • 2 - 3 liście sałaty lodowej
  • sól morska
  • pieprz
  • 120 g - 1 puszka dorsza w oliwie
  • 6 suszonych pomidorów bez zalewy
Jedną białą paprykę pokroiłam w paseczki a resztę poprzekrawałam na połówki tworząc miseczki.
Cebulę dymkę drobno pokroiłam razem ze szczypiorem, pokroiłam w paseczki sałatę lodową a także ogórka.
Pomidory pokroiłam w paseczki.
Dodałam do miski posiekane jaja oraz dorsza razem z oliwą.
Posoliłam i posypałam pieprzem do smaku, wymieszałam i nałożyłam sałatkę do paprykowych miseczek.
Smacznego.
Przepis własny.
"Podróże małe i duże"
Uroki polskiego morza

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger