sobota, 19 września 2015

Serowa patelnia

Danie super proste, super pyszne i super szybko znika z talerzy.
Coś więcej chcecie? Są w nim same znakomitości i nie jest to danie dla odchudzających się ale przecież i takie dania muszą być. 
No to co zabieramy się za gotowanie? drukujcie przepis i do przodu, zachęcam.
Serowa patelnia. 


   
               Składniki: ( 4 porcje )
  • 3 marchewki
  • 1 por
  • 15 g cebuli
  • 5 plastrów szynki jamon serrano
  • 2 łyżki masła
  • sól morska
  • pieprz 
  • 4 jaja
  • 150 g mąki pszennej
  • 250 ml mleka
  • 2 łyżki posiekanej natki pietruszki
  • 200 g sera gorgonzola
  • 4 łyżki sera pecorino sardo
  • kiełki lucerny 


Marchewkę obrałam i pokroiłam w plasterki.
Pora umyłam i pokroiłam w krążki.
Cebule obrałam i posiekałam.
Na patelni podsmażyłam szynkę jamon serrano, zdjęłam ją z patelni a na patelnię dodałam masło.
Dusiłam na nim marchewkę i cebulę a po 5 minutach smażenia dodałam jeszcze pokrojonego pora.
Całość przyprawiłam solą i pieprzem.
Oddzieliłam żółtka od białek, białka ubiłam na sztywną pianę.
Mąkę wymieszałam  z mlekiem, żółtkami i pietruszką, przyprawiłam solą i pieprzem, dodałam ubite białka.
Warzywa zdjęłam z patelni, wyłożyłam na nią 1/2 ciasta, przykryłam patelnię i smażyłam omlet około 6 minut aż się ściął.
Zdjęłam placek z patelni i przy pomocy dwóch widelców rozdrobniłam go na mniejsze kawałki.
Z reszty ciasta usmażyłam drugi placek, na którym ułożyłam podsmażone warzywa, pokruszoną gorgonzolę, starty pecorino sardo oraz kiełki lucerny a także kawałki podsmażonej szynki.


Smacznego.
Przepis własny.
"Podróże małe i duże"
Tak zachodziło w Jastrzębiej Górze

2 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger