wtorek, 29 września 2015

Surówka z radicchio i czarnej rzepy

Surówka szybka, zdrowa i bardzo pyszna.
Nie będę za dużo zachwalać tylko krójcie warzywa i zajadamy. 
Surówka z radicchio i czarnej rzepy.

   
                 Składniki:
  • 1/4 główki sałaty radicchio
  • 1 marchew
  • 1 mała czarna rzepa
  • sól
  • cukier
  • 1 jabłko
  • 2 - 3 łyżki jogurtu naturalnego
Marchew i rzepę obrałam ze skórki i starłam na tarce o dużych oczkach. 
Jabłko wraz ze skórką również starłam na tarce.
Sałatę radicchio drobno posiekałam.
Wszystko razem wymieszałam i teraz posoliłam i posypałam cukrem do smaku, wymieszałam i dodałam jogurt, wymieszałam ponownie.
Lepiej smakuje jak jest schłodzona.
Smacznego.
Przepis własny.
"Podróże małe i duże"
Morskie sporty

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger