poniedziałek, 19 października 2015

Kolorowy warzywny talerz

Piękne, kolorowe warzywa i ulubiony makaron. 
Danie szybkie i pyszne zarazem.
Ja danie zrobiłam pierwszy raz jak bób był świeży ale mrożony też będzie ok.
Zapraszam do degustacji.
Kolorowy warzywny talerz.


                  Składniki:
  • 250 g makaronu Armonic basilico e pomodoro albo jakiś ulubiony
  • pęczek botwinki
  • 1 łodyga selera naciowego
  • 300 g ugotowanego bobu
  • 1 gałązka lubczyku
  • 2 łyżki posiekanej natki
  • sól morska
  • pieprz cytrynowy
  • 100 ml śmietanki 30 %
  • biała część niedużego pora
  • 150 g kiełbasy baskijskiej
  • 1 łyżka masła klarowanego
  • 1 łyżka octu balsamicznego jasnego
Obrałam, umyłam warzywa.
Pora pokroiłam w plasterki, botwinę w paski, selera naciowego w paski.
Posiekałam lubczyk i natkę.
Na patelni rozgrzałam masło i podsmażyłam na nim pora, seler oraz botwinę.
Dusiłam kilka minut po czym dodałam pokrojoną w plastry kiełbasę, podsmażyłam i wlałam śmietankę, doprawiłam do smaku solą, pieprzem cytrynowym oraz octem balsamicznym.
Dołożyłam także ugotowany i obrany bób, chwilę razem gotowałam, posypałam ziołami.
Makaron ugotowałam w osolonej wodzie al'dente.
Podałam makaron z warzywami.
Smacznego.
Przepis własny.
"Podróże małe i duże"
Surfinie

1 komentarze

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger