piątek, 30 października 2015

Pomidorowe ciasto z jeżynami

Pomidorowe ciasto już Wam pokazywałam [ klik ] a dziś inna wersja, równie pyszna i pachnąca latem.
Użyłam mrożonych jeżyn i tym samym przywołałam lato.
Ciasto robi się szybko aby potem cieszyć się pysznym smakiem. Do kawy czy herbaty znakomite.
Pomidorowe ciasto z jeżynami. 

                 Składniki: ( tortownica 22 cm )
  • 1,5 szklanki mąki pszennej
  • 2,5 łyżeczki proszku do pieczenia
  • 6 łyżek oleju
  • 1 szklanka soku pomidorowego
  • 1 jajo
  • 2 łyżki cukru migdałowego
  • 300 g jeżyn
  • cukier puder migdałowy do posypania
Do miski wlałam sok, dodałam cukier, wlałam olej, ekstrakt z wanilii, wbiłam jajo, wymieszałam.
Teraz do miski wsypałam mąkę wymieszaną z proszkiem do pieczenia i mieszałam łyżką aż powstało lejące, gładkie ciasto.

Połowę jeżyn wsypałam do ciasta, wymieszałam.
Tortownicę wyłożyłam papierem do pieczenia, dno i boki i wylałam do niej ciasto.

Resztę jeżyn ułożyłam na cieście. 
Piekłam ciasto w piekarniku nagrzanym do 180 C piekarniku z opcją grzania góra/dół przez 40 - 50 minut do suchego patyczka.
Po całkowitym wystygnięciu posypałam cukrem pudrem migdałowym.
Smacznego.
Pomysł z archiwum.
"Podróże małe i duże" 
Letnie obłoczki

1 komentarze

  1. There's certainly a great deal to learn about this subject.
    I love all the points you made.

    Feel free to surf to my web site: Chung cư giá rẻ Thanh Xuân

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger