środa, 7 października 2015

Sałatka z rukoli, awokado i czerwonego pieprzu

Jest to sałatka rodem z Tajlandii  a znalazłam ją na blogu u Kingi Paruzel.
Sałatka jest przepyszna, czerwony pieprz fajnie strzela pod zębami.
Dressing na bazie białego octu balsamicznego nadają sałatce charakteru.
Dodam tylko że ocet ma być biały  a nie ciemny, tu tkwi sekret.
Zachęcam do spróbowania. 
Sałatka z rukoli, awokado i czerwonego pieprzu.


                  Składniki:
  • garść rukoli
  • 1 awokado
  • 10 - 12 pomidorków koktajlowych
  • kilka łyżek startego parmezanu
  • 2 - 3 łyżki czerwonego pieprzu
                  Dressing:
  • 2 łyżki białego octu balsamicznego - koniecznie biały
  • 1 łyżka miodu
  • 5 łyżek oliwy

Na talerzu ułożyłam umytą i osuszoną rukolę, poprzekrawane na połówki pomidorki koktajlowe.
Ułożyłam także kawałki awokado.
Składniki dressingu wymieszałam i polałam nim sałatkę.
Posypałam startym parmezanem i posypałam pieprzem czerwonym.

Smacznego.
Źródło tutaj [ klik ]
"Podróże małe i duże"
Władysławowo - port

0 komentarze

Prześlij komentarz

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger