czwartek, 31 grudnia 2015

Szczęśliwego Nowego 2016 roku

Jaki był dla Was ten mijający rok? dla mnie nie najlepszy ale to już sprawy rodzinne.
Niech ten będzie lepszy tego sobie i Wam życzę.
Niech spełnią się wszystkie Wasze marzenia te błahe i te trudne do spełnienia. 
                 Szczęśliwego Nowego 2016 Roku
Miłej zabawy Sylwestrowej, miłego jutro wstawania po hulankach, zero kaca i super humoru na cały nadchodzący rok.
Zaglądajcie do mnie tak jak w tym roku a nawet częściej, będę ciszyć się jak dziecko, dziękuję.
                             Do Siego Roku Kochani.

4 komentarze

  1. Dorota,
    szczęśliwego i lepszego 2016 !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak niech będzie lepszy i oby Twoje życzenia się spełniły.
      Dawno już nie miałam tak kiepskiego roku jak 2015.

      Usuń
  2. Wszystkiego dobrego w Nowym 2016 roku :)

    OdpowiedzUsuń

Miło że mnie odwiedziłeś....zostaw po sobie ślad.
Anonimie-podaj swoje imię.
Jeśli podoba Ci się mój blog to proszę dodaj go do obserwowanych.
Dziękuję i zapraszam ponownie.

Łączna liczba wyświetleń

Obserwatorzy Blogger